Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 5., vasárnap

körüzenet

a közelmúltban kaptam egy üzenetet. pontosabban tegnap. megosztom veletek, rövidesen következik a reá adott válaszom.


Egy próbát megér. Veszteni való nincs. Hátha!!!
Normál esetben nem küldök tovább ilyen fajta üzeneteket,de ez a levél egy nagyon jó baráttól jött,aki ügyvédnõ, és egy érdekes lehetõségnek tûnik!!!

Ha õ azt mondja nekem, hogy ez mûködik, akkor mûködik is.
Minden esetre nem veszt vele semmit az ember.
A következõket mesélte el nekem: Ügyvédnõ vagyok és ismerem a törvényt. Ez egy tény.
Ne csapjátok be magatokat, az AOL és az Intel tartja magát az ígéretéhez a bíróságtól és milliós nagyságrendû követelésektõl való félelme miatt,ahogy ezt nemrég a Pepsi Cola csinálta a General Electic-kel.
Kedves barátaim, ne tartsátok ezt egy buta viccnek.
Bill Gates most osztja szét a jövedelmét. Ha most nem reagáltok rá, késõbb megbánhatjátok.
A windows még mindig a leggyakrabban használt program. A Microsoft és az AOL kísérleteznek ezzel az e-mailen keresztül elküldött szöveggel (e-mail beta test).
Ha elkülditek ezt az e-mailt a barátaitoknak, akkor a Microsoft 2 hétig követi a nyomotokat. Minden egyes személyért, aki ezt az e-mailt elküldi 245 EUR-t fizet a Microsoft. Minden egyes személyért, akinek elküldtétek és õ továbbküldte ezt az e-mailt 243 EUR-t fizetnek, a harmadik személyért, aki megkapja 241 EUR-t fizet a Microsoft. 2 hét után a Microsoft küld nektek egy levelet, amiben kéri a postai címetek megerõsítését és küld egy csekket.

Üdvözlettel:
Charles S. Bailey General Manager Field
Operations Ext.
1085 or 904/245-1085 or RNX 292-1085
mailto: Charles_Bailey@csx.com_

Én ezt csalásnak tartottam, de két héttel késõbb,miután ezt a levelet megkaptam és továbbküldtem,a Microsoft kérte tõlem a címem és kaptam egy csekket 24800 Eur-ról.
Válaszolnotok kell, mielõtt vége a tesztnek, ha valakinek megadatik ez a lehetõség, élnie kell vele.
Bill Gates számára ez a kiadás csak egy reklámköltség.
Kérlek küldjétek el ezt a mailt annyi embernek, amennyinek csak tudjátok. Legalább 1000 EUR-t kell kapjatok.

És itt a válasz is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése