Keresés ebben a blogban

2010. április 7., szerda

the beginning o(f/r) the end(?)

hol volt hol nem volt, volt egyszer egy lap: "16LÓ". mi írtuk, szerkesztettük, vágtuk, és adtuk ki. magunknak. magunkról. nem volt cél, és nem volt eszköz, csupán önmagáért létezett. nem volt reklámozva, sőt még példányszám sem. örültünk ha jutott mindenkinek közülünk, bár inkább még az sem. ha majd költözés/pakolás közben találok 1-2 példányt boldog leszek, elteszem emlékbe.
a lap megszűnt, az évek elteltek, a társaság szétoszlott. néha találkozunk, összefutunk egy sörre egyesekkel letűnt régi korok emlékére.
...
az idén egy újdonsült régi-új ismerősöm megkérdezte szoktam-e írni? és melegen ajánlotta hogy tegyem meg. nem fogadtam meg a tanácsát. nem akkor, és nem úgy.
...
ma egy poén kapcsán megkérdezte tőlem egy kedves barátnőm, hogy miért utálom a blogot? hebegtem, habogtam, és csodálkoztam. nem utálom én a blogot, csak nem tartom éppen irodalmi műfajnak. vagy ha mégis, mindenképpen erősen hígnak találom. boldog-boldogtalan írogat.
...
ez piszkálta fel a gondolataimat, és érlelt meg annyira hogy újra nekifogjak írni. egyelőre nem tervezem nyilvánossá tenni. írogatok magamnak, csupán az írás kedvéért. esetleg beidézek régebbi írásokat, amik eddig nem jelentek meg sehol. aztán majd, ha egyszer eljön az ideje, nyilvánossá teszem. hogy mikor lesz ez, nem tudhatom... lehet 16 óra, lehet 16 év múlva.

1 megjegyzés:

  1. "egyelőre nem tervezem nyilvánossá tenni"
    de veletlenul megis raakadtam. :)

    VálaszTörlés